keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Tuija Lehtinen: Tyttö elää kesäänsä



Hyvää läppää, hulluja tilanteita, vapauden huumaa - romaani on tyylipuhdas road trip.

Kukkamekko Kerttu. Liftari Laika. Pokerinaama Maila. Onnen maan Anni. Ihmemaan Lisa. Näissä hahmoissa mä elän kesääni. Mun elämä on ollut liveroolipeliä pienestä pitäen. Rooli vaihtuu lennossa tilanteen mukaan. Muuten mä en pärjäisi umpihullun mutsin ja tympeiden sisarusteni kanssa. Tien päällä mä tutustun mitä kummallisimpiin tyyppeihin, mutta ennen kaikkea mä tutustun itseeni.Sinä kesänä Julia lähtee lätkimään, pakoon sietämättömiä sukulaisia ja tylsää elämää. Matkalla hän törmää tylyihin törppöihin mutta myös upeisiin tyyppeihin, jotka voivat muuttaa koko elämän.


Tuija Lehtisen uusin oli odotettu kirja, mutta mun mielestä siinä oli vähän väkisin väännetyn makua. Jotkut hahmot ja tapahtumat oli epäuskottavia, mutta ihan viihdyttävää kesälukemistahan tämä hömppäkirja on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti